lovin' it

I dag når eg kom heim fra skulen stod det en finfin pakke på bordet! Eg trur det må være den finaste gaven eg nåken gang har sett eg .. det var like før eg sikla altså.
iPhonen min er komt! Herreguud, eg er så glad! Eg veit ikkje kor lenge eg satt og såg på den eg, og åpna boksen opp og igjen.
Men, eg kan ikkje bruke den helt enda siden sim-kortet ikkje har komt .. men det er kanskje like greit. Eg hadde ikkje gjort anna enn å sitte med den!

Eg må legge ut et bilde av boksen, for .. den er dobbelt så fin som på bilder. Ja, altså.. iPhonen var finare òg, men tilogmed boksen! Kordan skal eg klare å ta i bruk telefonen når eg var utrulig forsiktig med berre innpakninga?

No mangla det kun juleferie - så er alt perfekt.
Det som står igjen no er :

- Rapportmappe innlevering på fredag
- Spansk test fredag
- Rapport på mandag
- Norsk innlevering mandag
- Engelsk tentamen tirsdag
- Matte tentamen torsdag

Så kommer ferien!
(Og då skal eg sitte som faaaen med gaven min.. då blir eg usosial)

2 kommentarer:

Anonym sa...

It is very long since you wrote last time..
But you're very lucky, babybabe<3

Helene sa...

Så sant, så sant!