B-e-a utiful

I går var virkelig alt kjedelig. Utenom drillpikene då.
Msn var kjedelig, alt på tv var kjedelig & faktisk .. trist å sei det, men iphone var kjedelig òg! Tilslutt kjeda eg meg så jævlig at eg la meg på golvet og sovna. Så, sånn kan det gå...

I dag har derimot vert bedre. Var på joggetur i 09.30 tida (faen, flink eller?), lasta ned Spotify (som virkelig er genialt!) og i kveld blir det kino. Blir vel Slumdog Millionaire vi skal sjå, så det blir bra det.


Uansett, eg kom innpå ei sånn topp 20 Indie greier på Spotify no, og kafaen? Det var liksom Kerri Crocker & Sharon Wilbur osv .. verste eg har hørt. Æsj.

Ja, og i går var eg ute å kjørte bil! Fyfaen så lite lyst eg hadde & gjett om eg var redd. Det er sånn hundre år sida eg kjørte sist... men veit du ka, det gikk faktisk supert. Kjørte helt bort til moldtaket og sånn, altså der man kjører opp til Vieåsen.
Då følte eg meg flink, spesielt når eg rygga og alt sånn. Men nei, har enda ikkje kjørt i 4 eller 5 gir då, men herrejesus, tredje gir går absolutt fort nok for meg!
No skal eg utforske spotify enda litt meir & så ringe til Førdehuset for å bestille billetta. I dag håpa eg forresten på en god middag, eg er sulten.
Eg må forresten ikkje glømme å informere om vekas absolutte sjå-fram-til-punkt;

Var ikkje dei påskeegga EGG-stra kule, så veit ikkje eg.
Hadebra!

2 kommentarer:

Sunniva sa...

Betalte du for spotify? Uansett, skal du sjå den slumdog millionaire eller kafakka den heitte? :)

Helene sa...

Nei, betalte ikkje ;-)
Ja, Slumdog Millionaire.