Jihu

I dag har eg vært på topptur, ja topptur ffs. Eg trudde aldri eg skulle bli med, men det blei eg no. Gikk på telemark - nokke eg aldri har prøvd før. Maria skrudde av tv'en & dro meg ut av stolen. Eg hadde virkelig ikkje lyst & fy faen så eg surmula på veien opp til Jølster.
Meen, det blei ikkje så gale. Gikk omtrent rett opp et fjell (med fella på såklart..) Det var så jævlig skummelt & eg var omtrent 100% sikker på at eg skulle blåse vekk.


Vi kom no på toppen, og eg var egentlig ganske så glad for at eg blei med! (Trudde aldri eg skulle sei det) Men seriøst, det var nesten litt sånn puste-problem aktig på toppen. Følte omtrent eg besteig Mount Everest eg. Nei okei, det var ikkje gale.

Hmm, ja, det er eg som har armen min forma som en stygg 90 graders vinkel. Sånn kan det gå.

Når vi kom heim hadde mamma laga svele, mmm. I tillegg bestemte vi oss for å sjå Søstrene Boleyn. Og den var utrulig bra, likte den altså. Mange kjente skuespillara, eller... ikkje sånn superkjente liksom, men sånn at man veit at dei kan spille. Dessuten er ikkje Scarlett Johannson så verst. Og det er vertfall ikkje den deilingen her heller;

Mmm.
Hadefint!
(I MORRA ER DET PÅSKEEGG, jippi!)

2 kommentarer:

Linn Therese sa...

ÅÅ, du har hatt ein produktiv dag. Det er svært positivt:) Dyktig er du det. Kjekt du kosar deg:D

Helene sa...

Jaja, takker og bukker!