En dag som blind

No har eg slappa skikkelig av leenge & kun spist sukker og sett tv. Nytt på nytt var spesielt bra i dag, og eg fikk meg en ny drømmevenn;

Genial & super rar.
Men, dessverre så hadde han nok blitt litt for smart for meg ... (sjøl om det ikkje ser sånn ut). Nei ok, eg får vel heller nøye meg med Linn Skåber; gjerne for meg!

Eg tenkte at det her skulle bli et veldig kort innlegg, siden eg er helt nødt til å gå å legge meg snart. Ufattelig trøtt etter i går, som forresten vart en ganske så artig kveld! Har i tillegg skaffa meg russekort (!!), nokke eg ikkje har hatt i lomma på fleire år.
Og i dag når eg våkna hadde eg jo såklart tatt av meg linsene, nokke som gjorde til at eg måtte gå som blind ganske så lenge. Kor flaut er det ikkje når du møter på folk og absolutt ikkje ser kem det er? Folk må jo tru eg er maks overlegen.

Men då avslutta eg og føler meg fornøgd med å endelig ha blogga igjen. Nattahh puzer.

Ingen kommentarer: