Fat kids are harder to kidnap

Om du er på slankekur eller er superekstremtsunn i matveien, så funka vel ikkje to daga med Malene. (Funka jo å ta med egen mat.. men)
På to heile daga, var det her alt vi åt og drakk:

- Pannekaker x6
- Brus
- Popcorn
- Biler
- Alkohol
- Hurlumhei (?)
- Yoghurt x1
- Chips
- Cola
- Ostebaguett x2
- Lys baguett
- Smoothie x2
- Mc Flurry med daim x2
- Sjokolade milkshake x2
- Chips
- Smurf x2
- Gomp x2
- Biler
- Brus
- Pommes frites
- Maiskolbe med smør&salt
- Brus

Så, slik kan det gå. Eg må berre få fram at eg ikkje har nokke i mot den her typen mat altså!!

Uansett, vi bestemte oss for å dra til Bergen sånn ganske spontant. Det likar vi. Det er vel no eg skal komme med eit bilde av kva eg kjøpte, men det føler eg ikkje passar meg helt. Eg kan jo alltids fortelle kva eg kjøpte - siden lista ikkje er så super lang. 
Eg kjøpte meg ei bukse, nei ikkje dongeribukse, men ei ett-eller-anna bukse + ein singlett, og eit hårband elns + alt av den usunne maten over selfølgelig.

Vi tok vertfall sinnsjukt med bilder, bilder som sikkert er ufattelig uinterressante for andre. Bildene bestod for det meste av koselige bilder av ansikt med verdens råaste hjerte-solbriller til 25 kr!!

Til tross for at vi kun hadde sove 3 og en halv time var vi ganske høgt oppe på heile turen. Så, på den måten fekk vi vel trent vekk alt matfettet. Sånn ca vertfall.
Hadde det ikkje vert for  alle dei sinnsjukt fristande reklamane på Mc Donalds som gjorde at vi måtte kjøpe både is & milkshake sjølv om vi egentlig var stapp mette av ein stor smoothie, hadde vi ikkje vert så usunne allikavel. Når det i tillegg er sjukt overtalande mcdamer som overtaler deg til å ta ein medium milkshake i stedet for en liten, så.. ja. Kafaen!? Jesus.

Seinare dro vi halv-sovande tilbake til Vadheim for å grille med koselige folk. Alltids kjekt. Kl 11 dro eg heim, og for å sei det sånn; det var trist (?????!!!????). Så kjekt var det. 
Malene likar vi.

(EIT INNLEGG UTEN BILDER TENKER DU?? Ja, dette er av den (litt kjipe) grunnen at Malene - min kjære reisepartner, har haldt seg langt vekke frå internett+kommunikasjon++)

4 kommentarer:

Malene sa...

Eit flott innlegg må eg sei! Hadde eg fortsatt på matlista vår hadde den sett sånn ut:
-baguett
-smoothie
-popcorn
-cola
-pizza
-sjokolade muffins
-chips
-brus
-brownies
-is


DET ER ALT EG HAR SPIST SIDEN DU REISTE! SJUKT..

Helene sa...

Herregud! Du må ha eit helsikkes høgt forbrenningsnivå!!

Malene sa...

og et helsikkes høgt blodtrykk! (det er vell det man får av usunn mat sant?)

Helene sa...

Hehe, jaa.
Men no skal jo du begynne med dissa supersunne smoothiane + tablettane dine så.