San Francisco

Så, San Francisco... den finaste, koseligaste og mest fantastiske byen eg nokken sinne har vert i. Rett og slett. Og etter å ha sett gjennom alle bilda fra turen, har eg såtte opp den meininga at det nesten må bli her eg skal bu! ... og så skal eg selfølgelig ta ein 12 timers biltur til Los Angeles kvar helg!

Det einaste kjipe må vel vere at det er så sinnsjukt kaldt der. Man skulle vel ikkje tru det sidan det ligger i flotte Uniten, men jesus til det blåste. Det forklarer altså mitt nyydelige hår her! (Dessutan skylder eg på vinden for den litt dårlig plasserte fingeren på bildenr1)
Etter dei flotte hoppa og spretta dro vi rett og slett for å utforske den väkkkra byen. Og på vandringa fann eg meg ein særdeles kjekk mann. Blei rett og slett trollbunde av hans vakre, litt feite hake. Mmm. Skjønte forresten ikkje den greia med å kverke trynet mitt inn i dei svære hendene, men ok. Vakkert. Vidare fann pappa sin perfekte butikk... og eg fant min

Ein annan dag bestemte vi oss for å ta ein tur på nokke så spennande som "Exploratorium". Det var altså ikkje så artig. Eller, jo. Eller... Etter å ha vert på VilVite i Bergen (HA!), og ein prikklik greie i Paris, var det rett og slett ikkje så spennande lenger. Men enkelte greier var artige altså!! SOM for eksempel:

Det er merkelig nok våre hender som tar på hodene våras. Tenk på den duuu.

SÅ!!!! skjedde vel kanskje det mest merkelige på heile turen. Det var ein heeilt vanleg, iskald dag og vi sat å koste oss med ein nydelig kaffe frå Starbucks. Ok, eg gidder ikkje skrive det her som eit eventyr.
Det eg vil fram til er at eg faen meg blei oppdaga! Ja, EG!!! Der eg sat trøtt, i kledd grusom Venice Beach genser, lav hestehale og kroppen full av forkjølelse. Uansett, den ufattelig pene dama introduserte seg og fortalte at ho jobba hos FORD. Altså, modellbyrået. (og eg som aldri hadde hørt om det før... flaut) Vidare spurte ho ganske så mange spørsmål og til slutt blei vi enige om at eg skulle bli med ho opp på kontoret hennas og bli tatt bilde av. JESUS, så nervøs eg var. Eg skalv, og engelsken min... ja, den gikk ikkje så bra skal eg fortelle deg! Dessuten var dama så pen at eg rett og slett følte meg ganske forferdelig.
Slikleis såg altså enkelte delar ut der inne. Superfancy jaa.

Vidare tok ho sånn ca 84912085129085 bilder av meg frå absolutt alle vinklar. Eg fikk òg forklart at eg hadde veldig proporsjonale auger... nokke som visstnok var veldig positivt!!! Jøss.
Ho ville i tillegg ha bilder av meg i bikini, å herregud, ja. Og neeida, ikkje tru eg sa nei til det du... eg gjorde det søren meg!!! Eg har aldri vert så redd i heile mitt liv. Men det gjekk så greit så.

Uansett, etter den rare opplevelsen sa ho at eg kunne få gratis photoshoot i LA og greier. Om den blei bra, så skulle ho snakke med folk i Norge!! eeeeh.
Vidare skjedde diverse ting. Eg er rett og slett for dårlig på skrivefronten til å forklare heile hendinga skriftlig!!

Ellers;
Rotte oppå katt, oppå hund. Helt normalt, jaa.
Civic CenterCable Car altså... ååh, TENK å ha cable-car årskort <23444444444 Gaystreat. Fantastisk.Alcatraz
Chillin'... på en særs ubehagelig måte!!!
Hot hmm? Kanskje ikkje, men flinke var dei.
ÅJØSSENAMN! Ja, det kan man sei! Langt innlegg, eller hur?
Kjedelig kanskje, men det får så være.

Eitt ord; Fantàstico!!!!
Eitt bilde;

2 kommentarer:

Malene sa...

FORD HELENE, FOOOOOOOOOORD!!!!
Fyameg så utrulig kult! Det må eg bare få sagt.
eller som en viss anna person ville sagt: "jenta vår skal bli modell"
flotte ord, flotte ord!

Helene sa...

:D:D:D:D
HAHAHAHA!!!!! Flotte ord kan du godt sei. Kunne jammen meg ikkje vert sagt bedre!!