Santa Cruz + Santa Barbara + LA igjen

Ja, fra San Francisco dro vi altså vidare til Santa Cruz, for så å dra vidare til Santa Barbara. Vi tilbrakte kun 1 dag på begge dei to plassane. Sov over i Santa Barbara altså, som var en utrulig fin plass! Hadde ikkje hatt nokke i mot å bu der nei...
Etter ein dag i Santa Barbara dro vi vidare til LA igjen. LA var så svært, att det rett og slett ikkje var nok med kun 4 dagar på begynnelsen av turen.
No fikk vi altså ta iFly (!!!!!), sjå Hollywood-skiltet, gå på Walk-of-Fame og handle meir. Jippi.
Han mannen var fantastisk. Og om eg hadde budd i LA, så skulle eg faen meg brukt alle pengane mine på iFly. Eg skulle blitt supergod altså! (..ikkje at eg ikkje VAR det altså, ehe)
Walk of Fame
Ellers skjedde uendelig mange ting. (Det opplevdas i allefall som uendelig mykje... eg bur jo tross alt i Førde)
Så, avsluttande; bilen som transporterte oss gjennom Uniten!!! Viktig altså. Fantastisk var den, og med ein ekstrem bass! Vi slår til med sepia for å, rett og slett, framheve bilen på best måte!
(Den var heilt blå altså...)
Så dro vi heim :(:(:(:(:(:(((:(((((((( ... FAEN.
Sint og trøtt, jaa? Ikkje nok med det, så spilte dei heilt for jævlig musikk på høgtalarane.
Så, Malene, gru deg til morningane i Oslo!!! Neida, skal gå så fint så.

1 kommentar:

Malene sa...

jaa, det gjør eg!!!!

neida, skal nok gå braa :)