HEITETOKT

Herregud, eg er så forelska... virkelig. Alt eg treng no er eitt av lissis sine blogginnlegg for å fremme mine indre følelsar! Men, det blir vel kalla ei ulovlig handling elns. No har eg jo tross alt "lært" at slike ting får konsekvensar - i alle fall for dei med god samvit.

MEN, forelskelsen. Dwayne, 20 år, sør-afrika.... litt leit at han er homo - men halloen(!), eg har alltid ønska meg en gay bestevenn. Seriøst, eg trur han kjem til å få fram si heterofile side etter kvart.
Eg vil så gjerne legge ut heile samtalen vår her på bloggen, men den er altså 7-8 sider lang! Det blir vel litt i meste laget?
Kort versjon får vere greit!
Det starta med:

You: hey sweetheart!

Stranger: hey baby! longtime! how've you been? omg totally missed you!

og endte med:

You: 96 kids with aids, 130 000 suffering from aids because of them
Stranger: we'll just drop them off at your moms untill we have enough space to live comfortably
You: i guess.... but she's an old lady you know, 96 is quite a big number. But honey, I dont understand, how do you see this as the solution?
Stranger: your mom can open up a school
Stranger: and we'll pay her to teach them about the normalities of having sex?
Stranger: that way we have more time for you and me time?
You: oh wow, you're so smart! my mom will accept the money, our kids will learn the normalities, and we'll get our perfect life together
Stranger: i know, its because i love you so much

Så... herregud! Det er kun delar. Og det finaste: [back to reality]

Stranger: haha!! Brilliant
Stranger: though i have to admit, im a guy. so i hope that doesnt make things any weirder?
You: omg, im a girl
You: hahaha
Stranger: i thought you were a guy!!
Stranger: lol
You: i thought you were a girl! hilarious
Stranger: and i must say you make a very convincing man
You: haha, sounded a bit gay I guess, buuut okay!
Stranger: hey im gay!
You: no way!? i LOVE gays!!!!!!

osv, osv, osv, osv, osv

Stranger: awesome!! im gonna add you, so we should keep in contact. you honestly made me laugh with that whole story. you're really cool.

2 kommentarer:

Guro sa...

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw!!!!!
It's a lovestory baby just say yes!

Helene sa...

<3<3<3<3<3 true love