SO I CIRCLED OUT THE DATES

Eg må ha ferie, eg vil ha ferie.. ver så snill, gi meg juleferie! PLZ.
Akkurat no sit eg og søker på hotell/flyreiser til LA. Å herregud, eg har så lyst. Faktisk meir lyst dit i sommer enn på Roskilde, og slik vil eg ikkje tenke! For eg MÅ på Roskilde, eg skal på Roskilde, og eg gledar meg sjukt. Det er flott eg har Sunniva som for kvar lille roskildeprat får meg meir gira på å dra. Æsj, eg hatar ordet gira, men ok.

No skal eg høyre meir på TLHOA. Seeeriøst, eg orkar ikkje skrive namnet. Men i alle fall, det er så fint. Sangane får meg til å tenke på alt for fine Oslo. Derfor gler eg meg til vinterferien. Det skal bli fint, sjølv om eg gruar meg som ein hare til å møte ein viss famous en. Gud, eg ber om at vi blir beztfriendz med ein gong og dermed slepp den alt for jævlige skule/fag/yrke praten. Det blir så alt for tørt og kjedelig. Dessutan veit eg aldri ka eg skal svare. Eg vil jo ikkje bli nåke som helst, ingenting.
Ååååhr, eg har så sjukt lyst på tatovering. og deeen setninga passa ikkje til bilda.

4 kommentarer:

Guro sa...

1. Kordan veit du at harer gruer seg?
". Kem er en viss famous en? Eg ragne med at du ikkje meina Gud, sjøl om du begynner neste setning med 'Gud..' :p

Helene sa...

1: hahaha. Nei altså, eg trur harer gruar seg til det meste. Sånn er det berre. Dei er jo så redd for alle ting, det må jo nesten føre til at dei gruar seg:)
": Adil som vant dansefeber i ettellerannaår. Line har visst fått seg sjæærest. Og då skal vi visstnok på middag.

Sunniva sa...

tattover inn "Starbucks" på leggen!!!!!!

Helene sa...

O EM GE, jaaa. Eller berre over heile ryggen!!