Pækkær

Jesus. Eg føler meg ikkje klar til å dra! Akkurat no har eg mest av alt lyst å berre slappe av heime... men neida, det skal vel bli kjekt det her.
I dag møtte eg Malene i Førde, noko som var ganske så koselig (som alltid). Vi møtte på alle diverse folk (som alltid) og gjorde rare ting (som alltid). Om du treng eit eksempel på kva "rare ting" vil sei; så kan eg sei at vi satt oss på libris og spilte sjakk! Jajaja, og Malene som ikkje kunne sjakk ein gong. Ho hadde no "sjakk" eit par gongar - uten at ho merka det såklart.

NO skal eg fortsette å pakke, nokke eg skulle ha vert ferdig med for lenge sida. Eg VEIT at eg har tatt med alt for mykje . Men faen heller, det får gå!! Bedre å ta med for mykje enn for lite - eller kva? Jo.

Eg ber til gud om at eg ikkje blir bilsjuk i morra... eg har i det minste kjøpt film som eg skal sjå i bilen! Funka som oftast. Ein av dei to eg kjøpte;
Den bør vere bra.

Cháo! Og ha ein strråååålandes sommarferie vidare.

1 kommentar:

Malene sa...

Som alltid! haha :p

Joda, sjakk var morro det. Bare masse å holde styr på. Kunne jo ikkje få med meg alt x)