Vedvarande gnissing (gnagsår om du lurte)

Ja, altså, eg blir heilt gira eg!
I går kveld hadde Apple nokke så proft som ein WWDC konferanse - nokke eg er for lite proff til å vere på. Der lanserte dei altså den nye iPhone (som eg såklart synast er fantastisk), nye Macbook Pro (som eg selfølgelig òg synast er fantastisk) og resten av alle dei ganske så fantastiske apple produkta.

Ikkje nok med nye iPhone. Jammen er det nye macbook pro òg! Gjett om eg nesten må ha. Men nei, eg får vel .. vente.


For å late som eg verkeleg er ein super apple entusiast, (okei, eg vil sei eg nermar meg litt) las eg heile live konferansen på mac1, for i tillegg å sjå alle filmane om app'ane til iPhone, og om ikkje det skulle vere nok så lasta eg jammen meg ned nye safari 4!! Jajajaja, flotters.

Og så kan eg no ikkje glømme den hærlige mannjen herr dåh;

Han har eg sett konstant på i 15 min.

UANSETT, no ser eg alt for mykje fram til sommerferien. Det skal bli fantastisk. No er det altså sånn egentlig kun 2 daga igjen på skulen, og det har nok ikkje gått opp for meg endå.
Eg gleda meg så ufattelig masse til USAtur og egentlig like mykje til Øyafestivalen!! Skal nok bli ein bra sommerferie, jaa.

Etter å ha sett på "coffincampen" til cecekaa ganske så lenge, blei eg litt meir lei meg for at eg ikkje skal på Roskilde. Og om Linnéa sviktar øya - då, DÅ... eg og Sunniva som har fulle planer og alt! Nei vettu ka. Slik kan det IKKJE gå.

Eg må i tillegg legge ved at eg endelig har smakt den nye stimorol tyggisen med sjokoladesmak. Og veit du ka, den var god! Og eg skal berolige deg med at den smakar 98% mint. Skuffandes egentlig, eg hadde håpa på at den smakte jævel.

Chào!

Ingen kommentarer: