So tell me he-he-he-he-he-he-he-he-hey:

do you wanna drink some alcohol?

Jajaja, alt eg kan sei no er vel rett og slett: i går.. hahh.. vi.. hah.. huska du... hah. jajajajaja!
Eg synast helga har vert ein fortreffelig start på sommarferien som vi så sårt treng no! Vi har virkelig feira rundt tanken på at vi ikkje kjem opp i eksamen, nokke som eigentleg kan vere ganske så negativt.

MEN DET FÅR SÅ VERE!

Eg har dessverre ingen fantastiske bilder å dele, sjølv om eg burde hatt bøtta full! Eg kan tenke meg det finst eit par rundt om kring, men eg lar vere å spørre etter dei.
Eg har i allefall på følelsen av at i går var ein slags liten oppvarming til dei flotte datoane 9-16 August. Og dei er allereie nøye planlagt. Med Malene sin logiske sans, Sunniva sin supre rettningssanskunnskap i Oslo, og mine nødvendige kunnskapar om hookah og shisha, så skal nok dette gå fint.

Akkurat.
Eg fikk meg faktisk nye venar i går. Og eg trur eg & Sunniva forelska oss ein smule i billettkasse dama i HOYanger. Ho var 28, og ei super flott kvinne!! Som sagt, litt sånn Ida Maria style.
Ho fikk til og med ta seg ein godteri. Så klart valgte ho den med papir på, ja, for kven veit kva Sunniva kunne ha tilsatt!

Uansett, nok om det.
Eg har sår på leppa! Etter ein stygg powerade flaske som eg faktisk endå drikk av. Eg burde ha kasta den på sjøen.

Ah la la, Ah la la
I'm so
worried
I bought that posh clothing
But it still looks ugly

3 kommentarer:

Sunniva sa...

kunne ikkje ha blitt meir enig med karen over her!!!
nei, men seriøst: hahahhahahahahah

Helene sa...

WHAT? PLEASE FORTELL MEG AT EG HAR FÅTT EiN STALKER FRÅ MOLDOVA <33333

Ja, men seriøst: hahahah ja.

Malene sa...

HaHAHAHA! Det trur eg du har Helene!!!

Menne det er HÅYanger, ikkje HOYanger.
Og ja, eg gleda meg sjuuukt til Oslo! Jeii!!