Los Angeles

Ok, så skal eg begynne med dei såkalla "reiseinnlegga"... på min eigen bursdag du gitt! Ja, for det er søren meg ikkje masse å finne på her i Førde. Herreguuud så lite det er å finne på her!
Men ja, den første plassen vi ankom var altså LA, som egentlig var den mest slitsomme byen, men allikavel den mest fantastiske. Altså, herregud, eg kunne ha gjort masse for å bu i ein meir slitsom by enn Førde. Jesus.

Uansett, vi planla 4 daga i LA, nokke som var akkurat litt for lite. Det vil sei at vi ikkje fekk tid til Walk of fame, Hollywood skiltet, iFly, og vi fekk heller ikkje handla nok. Men slapp aaav, vi tok lett 3 daga i LA på tilbake vegen òg vi. Smaaaart.
MEN, sjølv om bileta eg legg ut her (få sikkert) virkelig ser "booooring" ut... så er det ikkje det. Det er berre det at det er umulig å få fram virkelig bra ting på et kamera. Viss ikkje du er en superpro fotograf så klart. Så, her seier virkelig ikkje bileta meir enn tusen ord.

Det første vi dro til var Venice Beach, og sånn ca det første som skjedde var at eg blei tvinga opp i eitt av Baywatch tårna, for deretter å sjå heilt dust ut!!! Jajaja.

Ellers helt vanlige ting ;

Uansett, stranda var svæær & alt for fin. Og nedover heile Venice Beach var det sinnsjukt mange hookah butikka altså. Så, Sunniva og Malene .. hoppar vi på flyet med ein gong eller? jaok!!!
Ellers var det både damer i tanga og menn i tanga.. og det var vel eit ganske så artig syn. Stranda var delt opp i fleire.. eh, lag? Som f.eks tennis beach, basketball beach og muscle beach. Pappa passa i allefall ufattelig dårlig inn på Muscle Beach. Men ok. Ellers var det ganske nermt sånn du ser på tv; politi på sykkel, jenter i bikini som står på rulleskøyter, svette menn med svære muskla osv, osv.

Neste dag dro vi til Universal Studios i Hollywood, som altså er ein drømmeplass for meg.
Vi fikk blandt anna sjå Wisteria Lane (blei gal eg.. gladgal altså), haisommer haien, der Jurassic Park scener blei spilt inn, osvosvosv... alt var der!!

Så.. B-E-A-utiful eller.. ?

Og Gabby sitt hus såklaart;
Og resten av dei 5289089 bilda gidder eg ikkje legge ut.

Vidare i LA gikk det i handling; Melrose Ave, The Grove, Robinson Blvd med fleire. Alle anbefalt av Costume!! Applaus.
Men uansett, no har eg ikkje lagt ut nokke bilder av byen generelt, men derimot nokre få av dei tinga vi var på. Men som sagt (har eg sagt det før?), det går virkelig ikkje ann å skrive om kordan turen har vert. Faen.

Uansett, eg har virkelig bestemt meg for å bu eitt år i USA etter vgs. Det SKAL eg ... eg må berre bestemme meg for akkurat kva eg skal gjere der. Ehe.
SÅ, drog vi vidare til San Diego.

3 kommentarer:

Sunniva sa...

helene... eg visste du skulle til frisøren, men at du skulle farge det blått og ta permanent - DET visste eg ikkje!!!!!!!

Guro sa...

Litt misunnelig. Litt. Fin frisyre! OG FIN TOPP |!!!!

Helene sa...

Du veit jo meg Sunniva, eg gjer ALT med håret mitt eg!

Thank u Guro!