San Diego

Ja, så kjørte vi frå fantaastiske LA til San Diego - som absolutt var superfint det òg. Det skjedde selfølgelig mindre spennande ting der, men menneska fortsatte å oppføre seg fantastisk.

Så, det første vi gjorde var å leige syklar. Og altså, ikkje berre syklar, men verdens råaste syklar!!! Koffor i huuleste har vi sånne stygge moderne Scott greier heime i Norge? Uff. Eg skal få meg en sånn.1 stk rar familie.
Uansett, vidare hilste vi på verdas mest nydelige dyr. Ååå! Jesus.
Vidare; Seaworld!
Og dessuten, det her er såå min framtidige jobb om eg flyttar til USA. Altså.. fantástico:
I promise.
Ellers gjorde vi selfølgelig en del anna. Vi handla f.eks.. og ååh. Om eg hadde budd der nede, GJETT om eg skulle hatt verdens råaste rom. Veit du ka. ALLE dei tinga man kan kjøpe der nede, som berre er akkurat "litt" for store til å ha med heim. Nei å nei. ENDA en grunn til å flytte fra regnNorge. Og enda en ting... om du virkelig er desperat etter type, ja då tar du søren meg en tur til San Diego!! I fleeng altzååh.
Det virka forresten som om vi gjer gaanske så lite der nede. Men tingen er, at vi gjorde så ufattelig masse at eg umuulig greier å skrive om det. Derfor, må eg nesten velge ut det som er lettast å "skrive" om, eller rettare sagt, legge ut bilder frå. Eg merkar fort óg at det her blir sinnsjukt kjedelige innlegg - OG at eg er ein ufattelig dårlig formidler. Eller, rett og slett dårlig reklame for Unitennnn.

Uansett, vi dro så dro vi vidare til faboulous Las Vegas. Eeeeeh, kjektkjektkjekt.
Ingenting å sei på den familien her neei;

Herregud, flæææut.

6 kommentarer:

Unknown sa...

Herlighet, eg er så misunnleg på deg Helene. Familien sin eige, by the way. Elska familiebildet:)

Helene sa...

Derfor må du dra dit en gang søta!
Haha, får vel sei takk? :)

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Guro sa...

eg elska DEG

Helene sa...

EG tar det som ein sjølvfølge at den kommentaren var til MEG, og ikkje til den tilfeldige personen over her som har sletta kommentaren sin. Derfor svarar eg fint & koselig; eg elska DEG og!

Guro sa...

Heh.. den tilfeldige personen var mmmeg.