Uuhhh

Å herregud, eg er heime. Det er så forferdelig. Eg veit det er sinnsjukt klisjè å fortelle kor masse du allerede savna plassen og alt sånn, men eg gjer virkelig det! Derfor, SKAL eg tilbake. Eg må bu i USA, en eller anna plass der. Enten LA eller San Francisco. Kvifor? Fordi det er fantastisk. Æææ, faen! Eg har ikkje lyst å begynne å snu døgnet tilbake til norsk-tid, eg har heller ikkje lyst til å høyre norsk heile tida. Norsk er faktisk eit ganske så stygt språk, virkelig. Dessuten er norske folk så.. ufattelig slemme.

Eller, kanskje dei ikkje er direkte slemme. Men i forhold til amerikanske menneske... JESUS. Dei er overhyggelige, og det er så fint.
Eitt perfekt bilde for å skildre meg sjølv akkurat no!! Jajaja.
Uansett, eg trur eg har tenkt å skrive eit lite blogginnlegg fra kvar plass vi var. Eller, sånn ja. Kun for min egen del altså, sånn at eg ikkje glømmer. Fint, jaa.

Cháo!

2 kommentarer:

Sunniva sa...

Helene<3333 skriv eit sånt innlegg ja:):):)

Helene sa...

Sunniva<44444
Okok, will do!