FØRDES MØTESTAD

Etter at eg altså hadde spist svære mengder middag, endå meir frukt og ganske så masse meir, fekk dei to tuttene her godsnakka meg til å vere med på Peppes. Eg og Sunniva ankom som alltid til heilt presis tid... medan vår kjære venn Malene, som altså hadde planlagt det heile, fortsatt sat heime i stua si. Ho hadde rett og slett missforstått alt, og var derfor i god gang med å lage vaflar til seg sjølv for å ha ein riktig så fin kosekveld aleine.

Eg og Sunniva viste ingen sympati, og sendte derfor meldingar som "Ta taxi ffs", "Gå NO", "Komt langt?" og "Ohveoe. Spring". Reine trusselmeldingane vil eg sei!

Det heile endte no opp med en riktig så koselig kveld, med Oreo Cake & to fantastiske Caffe Moccha!

... og alle legg vel merke til Malene sitt ny-opererte ansikt? 86932058293 kr, åja.
Neeida. Eg fjerna det rett & slett. Ikkje fordi eg ikkje syns ho såg nyydelig ut den kvelden, men rett og slett for å ikkje bli steina og hengt.

2 kommentarer:

Sunniva sa...

så kul ho eine var. ho med ansikt

Helene sa...

Ja, eg tenkte akkurat det samme.