ÅJODA

Neimen jøss, eg bloggar igjen!

Ja, sidan sist har litt av kvart skjedd. Eller, det er tross alt Førde det er snakk om, så noko SÅ stort kan neppe ha hendt. Men, eg kan jo nemne eit par saker:
Eg har:
1. "Leika stratego".. (UTENOM gymmen)
2. funne ut at eg har fans i politiet.
3. Eg har fortalt visse ting til visse folk. Eheh, forstår? Ikkje? Neivel.
4. Eg har begynt å spise makrell i tomat. Fysj (på ein positivt måte).
5. blitt avhengig av visse ting. Neida, joda. Eg siktar her til Café Au Caramel altså. +++++
6. stemt (!!!!!) ... berre skulevalg-stemt dessverre. Dessverre?

og sist men ikkje minst:
7. Eg har skifta vekk kjemi-dritt-faget. Jesus, endelig. Og det her fører så klart med seg enda eit punkt:
8. Eg har fått meir fritid. Dvs at eg kan begynne å lage kuer slik som eg dreiv på i heile fjor. Eg har aldri vunne semester smaken, men, i år har eg eit håp. Sjølv om eg ligg bak med 103364 poeng.

Cháo!

5 kommentarer:

Sunniva sa...

Jøss!

Helene sa...

Jøss må du forklare litt nermare. Eg følte litt negativitet i lufta?

Guro sa...

Lurer på kordan det smaker...
OG MAKRELLITOMAT?!

Renate sa...

Hahaha, eg må le :D

Helene sa...

Guro: Pistasje er jo fantastisk, og sammen med sjokolade! Vouillà! Makrell i tomat ja!! Om du plutselig fikk ekstremt lyst på, så kan eg ta å sende en i posten!