CRYSTALISED

Ja... så ka skjer med at heile Førde driv på med lekser? Eller er på jobb for den sags skyld.. Eg kjedar meg og veit at eg sånn egentlig burde begynne med lekser. Faktisk så har eg det ganske så fint på skulen no, JA, for helvetteskjemien er vekke. Herlig, ja?
Eg misunnar sterkt alle som befinner seg i USA akkurat no, og eg skulle virkelig ønske eg var en av dei. Det virka så ekstremt fantastisk. MEN, så er det tross alt berre TO år til eg er "ein av dei" då!!!!!! Så langt har eg drukke to koppar kaffi og høyrt gjennom albumet til The XX for mange gongar. Det er fint. Eg har forresten gløymt kva sol er, heilt seriøst. Kor mange dagar/mnd/år er det sidan sola stod på himmelen her i Førde? Herregud, NO viser klimaendringane seg ja.
Så, den her helga gikk så alt for fort! Bursdagen til Sunniva var ekstra koselig, og levde såklart opp til alle forventningar. Eg lærte i tillegg virkelig kva eit hardt liv vil sei! Åjada.. eg trur aldri eg har hulka så ekstremt i heile mitt liv! Eg takkar Jessica for trøst & kloke ord!!!
ELLERS!! skjer det absolutt ingenting spesielt. Utenom at eg i det siste har begynt å verdsette macbooken min endå høgare. Alt er så ekstremt lettare, som foreksempel Dreamweaver osv... herlich (??). Så, eg håpar at Sunniva om ikkje så alt for lenge får seg ein slik at vi kan ta bilder i litt høgare hastighet og chættte på iChat. Det kan bli så fint, så!
Koffor måtte alt vere så fint... ?

Ingen kommentarer: