Crazy About Cruises

No har eg og pappa nettopp sett 2 filma. Veldig gode faktisk. Sikkert veldig gamle, men det gjør vel ingenting.


Den ser kanskje litt kjedelig ut. Men, den blei faktisk kåra til årets ungdomsfilm.
Og så dinna òg:


No er eg kjempe trøtt, sjøl om det ikkje er seint. Dessuten finner eg ikkje på nokke å skrive om!
Egentlig er det ikkje vits i at eg skriver blogg, men.. ka anna skal man finne på når man har 0 ting å gjøre på?

No leser eg på dagbladet.no & det er ikkje så gale egentlig. No er det akkurat 23 timer, 42 minutter og 5..4..3..2..1..0 sekund igjen av iPhone-konkurransen.
Æsj, hadde eg berre hørt om den før. "Line Bendiksen" er heldig!

FORRESTEN! Herregud.. er det i det heile tatt nåken som kan sjå ka det her er !?

Det er søren meg en BÅT (!) Og den e søren meg større enn alle hurtigruten-skipa til sammen. (Ikkje at eg har peiling på hurtigruta, men)
Det kosta sikkert 357289573289 kr for å vere med på en tur. Men, sikkert mange som betala det ja. Det hadde eg gjort om eg hadde så masse penga.. trur eg.
Men ja, eg blir gal på sånne ting som det her, for eg syns det er helt sjukt! Kordan i huleste kan det monsteret der flyte?

Ha ei fortsatt fin helg ! ( og sorry for at eg skifta så sjuukt fort tema.. )

6 kommentarer:

Unknown sa...

Herreguuud,for ein båt:O
Tenk å ha ein sånn ein då.
Lure på kem ialle dagar som har hatt så mykje penga til å bygge noke sånt?! SJUUUKT

Helene sa...

Eg veit :O
Men, det er vel ingen som HAR en sånn båt, siden det er sånn cruise skip.
Men herregud, lure på kor masse det har kosta for å bygge ditta ja ..

Anonym sa...

Er det freedom of the sea båten heite? Fine båt hvertfall. :) Men er faktisk ikkje alt for dyrt og reise med sånne ting!

Glenn ;)

Helene sa...

Heite Oasis of the Seas trur eg :-P
Joo, det er sinnsjukt dyrt trur eg du!

Anonym sa...

Ny eller gammal?
For om du søke opp ein som heite Freedom of the Sea skal vere verdens største! ;) Seriøst, Helene - er ikkje alt for dyrt :) Det har litt med kva tid på året du bestille reisa for eksempel.

Helene sa...

Ja, det var jævlig fint det óg. Meen, eg ekje nåke cruiseskip ekspert altså.
Men, ditta er ikke bygd enda, så blir sikkert det største.