"Åj, i heelsikke"

...Ja, ca sånn hørtes det ut når eg fann ut at eg hadde glømt Tinus hinn dagen.
Men altså, det såg ikkje så gale ut som eg forestilte meg. Tilstanden er alvorlig, men stabil.


Sikkert godt å varmt nedi der kan eg tenke meg. Ja, jøss.. gjett om eg er kreativ.

I dag har eg rett & slett kun kjeda meg. For uten den lille halvtimen eg var ute, i det fantastiske været. Ja, for det er ikkje så gale ute no egentlig?
Eg som tilogmed skreiv at det var 88,9% kjangse for at det skulle regne i går eller i dag? Tok visst feil eg, nåke som var bra for en gang skyld.

Kver einaste dag, ja fra Fredag - Søndag har eg drukke gløgg som en gal. Det er så sjukt godt, at herregud. Det var Linn som frista meg... og eg klarte ikkje vente. (Eg venta med Julebrus altså)
Eg har ikkje peiling på kor masse gløgg eg har drukke eg, og det er vel ikkje sånn super sunt heller! Men det går fint.
Forresten, så har eg fått skikkelig julestemning. Eller, sånn avogtil får eg kjempe vondt i magen fordi det snart er jul. Gløgg, elkjøp reklamen & snø hjelper vertfall til ...


Dessuten håpa eg at en av gavane under juletreet ser litt sånn ut.. fyfaen, då blir eg gal. Eg trur vertfall at eg blir det.

No har eg egentlig lyst til å legge meg. Ikkje fordi eg er sånn supertrøtt egentlig. Men fordi eg må lese i CIR. Eller, kordan var det Schmider forkorta det så fint? Eg huska ikkje.
MEN, eg avslutta vertfall med at akkurat den her mannen må være verdens mest geniale mann:

Det meina vertfall eg.
Buenas Noches!

3 kommentarer:

Sunniva sa...

eg håpar at både eg og du får ein slek pakke under juletreet!
så kan vi grine sammen andre juledag :D (av glede)

Anonym sa...

Skal ikkje dokke grine allereie 1.juledag da? :P

Det er godt eg har freista deg til å gjere noko vetigt. Kanskje veit du kven eg er.

Stor julekos azz.

Helene sa...

Åh, gjett om eg håper det samme!
Og vi gjør slikleis som anonym sa, og griner saman 1 juledag:-D
(av glede)