Noruego

Jess da, no skriver eg norsk .. eller eg "skriver" vertfall!
Eg skal skrive eventyr eg, nåke som faktisk er veldig vanskelig. Men det burde jo ikkje være så vanskelig siden eg nesten skriver rett av et anna eventyr (?)
Det eg gjør istedet for å skrive, det er å snakke med Linn. FY Linn, eg skylder på deg (!!)
Uansett, så trur eg faktisk at ho har samme problem som meg, nåke som ikkje er bra. Eller, viss eg skal være skikkelig selfish sånn som Marita var på Top Model i går, så er eg litt glad for at Linn har det samme problemet.. for kem ellers skulle eg ha snakka med?

Helga var skikkelig gøy, og eg håpa virkelig at vi skal gjør nåke sånn igjen! Det må vi. Og så var det dessuten kjempe koselig på hotellet til Malene og dei, heldiggrisen altså ...
Og no såg eg nettopp filmen Malene har lagt ut på bloggen sin, og eg lo! Det gjorde eg virkelig! Spesielt av Sunniva på begynnelsen der, fy faen.

Sjekk da, for en gjeng. Altså, tenk å være en sånn vennegjeng! At det fins 3 tvillingpar. Det syns eg hadde vært litt kult egentlig !

Eg er begynt å skrive skikkelig lite her no, og er det dumt egentlig? Nei, eg veit ikkje helt eg. Men, kanskje eg skal skjerpe meg! Nei, det er ikkje sikkert eg skal gidde det allikavel. Så får det være sånn at alle sitter å sikla etter at eg skal skrive. Det er MUCHHCU bedre.
Nei, no fortsetter eg med OSKEladden & min musiiikh.

Men sjeeeekk her då, eg, Linn & Sunniva tok en del bilder vi på .. eh, Søndag?

(Sunniva ser jammen meg ut som ho har fucking brent ihjel fjeset sitt for 100 år sida!!) Ja, altså.. på det siste bildet såklart. Eg trur vi lo veldig når vi tok dissa bilda ..
About as subtle as an earthquake, I know my mistakes were made for you

4 kommentarer:

Sunniva sa...

Haha! det var morsomt :D

Helene sa...

Bra du synst det :-D

Anonym sa...

Helene, pudelort, du er så søøt at eg oppkastar. Men, eg er nok slikleis som deg eg også ja, det er riktig det :)

Helene sa...

Eg veit det Linn, eg veit det:-)