Det snør

nokke så sjukt og!
Eg trur faktisk det kan kallast snøstorm? Men, uansett .. det er kjempe kos. Eg håpa berre det blir sånn på julafta òg. Men, det tvila eg litt på.
MEN, eg grua meg til i morra... for det er sikkert sånn 89.99% for at det kommer til å begynne å regne i dag eller på Lørdag, og då blir det helt jævlig å gå. (Vertfall for dei som har tøysko.. )
Ja, eg burde kanskje få meg vintersko, sjøl om eg egentlig har.

Eg syns det ser fint ut, sjøl om kameraet på mobilen min er ganske så ubrukelig. 
Akkurat no så stengte eg Tinus ute på verandaen. Ja, eg veit eg er slem. Men han ba om det. Han gadd ikkje komme inn igjen når eg ropte på han en gang, så då blir det sånn.

(Ja, slapp av. Eg skal ta han inn igjen etterkvert!)

Det her blogginnlegget blir skikkelig kjedelig. Eg har absolutt INGENTING å skrive om. Eg kan jo fortelle om volleyballen i dag og alle sånne unødvendige ting, men herregud ... det blir jo drit kjedelig uansett(!)

I morra er det nattope forresten, og eg skal. Trur eg vertfall (?)
Men eg har egentlig ingenting å kjøpe meg, og dessuten kommer eg ikkje på nåke som helst eg ønska meg til jul. Utenom iPhone såklart .. men eg veit ikkje om eg tørr å ha det eg?

Åj heelsikke, det blei dårlig kvalitet? Men uansett, ganske så stolte av dinna videoen ja! Fantastisk altså. 
Ånei, ikkje tru at ditta var den einaste filmen vi laga. Mobilen min er stappfull av dei.. så det er vel kanskje på tide å få alle inn på dataen & berre slette dei fra mobilen.

Nei, men no må eg nesten øve til spansk glosetest eg. Juhu 8-)

Ingen kommentarer: