Eifhøøun


Sjå Sunniva, bestevennen din! Snille netcom.

Ja, eg & Sunniva har snakka kanskje LITT vel masse om det for tida? For eg har vertfall begynt å blande andre ord med iPhone. Eit døme - no må vi sjå iPhone!
På en plass der eg egentlig meinte Prison Break. Ja, for det har vært masse snakk om nettopp dei 2 tinga på skulen i det siste. Kjekt er det.

På skulen i dag så bestemte vertfall eg og Sunniva oss for å ringe til Netcom. Nokke som viste seg å vere en veldig god ting å gjer. Vi fann ut en del egentlig (!)... og på veien til Domus fann Sunniva på den mest geniale løsninga til abbonnement. Så no er alt i boks (?)... nesten vertfall.




Og sånn ca Sunniva sitt sitat : "eg trudde ikkje at det gikk ann å bli forelska i en mobiltelefon"
..og eg seier det samme.


No har eg nettopp sett 5 episoda av Prison break. Herregud, det er så jævli bra! Altså, eg trudde ikkje at eg kunne bli hekta, men det har eg blitt.
Har vel blitt en del snakk om ka som hadde skjedd dersom Wentworth Miller kom gåande inn i klasserommet osv. Besvimt, drukna, dødd .. osv. Men, NP, då måtte jo han brukt den velkjente "munn-til-munn" - metoden, eller ka? For den må vel en smarting som han kunne.


Genialt. Også mangla det berre Sara Tancredi liggande framfor dei.

Nei, men no har eg ikkje så masse anna å skrive. Eller, kunne skreve i evigheta om iPhone osv.. men, nei det er bedre å snakke om det.
No trur eg at eg skal konsentrere meg litt meir om å diskutere med Malene på msn.

En flott setning til slutt:
Me gusta iPhone!

Ingen kommentarer: