EyeTricks

Ja, det er det eg gjør når eg kjeder meg ... laster ned alle slags program fra App Store. Men det er kjekt, eg lika det.
I dag har det vært skikkelig film dag på skulen. Den første vi såg har eg ikkje peiling på ka heitte, spesielt gøy var den vertfall ikkje. Uansett, i engelsk timen såg vi vertfall en film kalt Rabbit-Proof Fence. Den har eg sett før, og eg syns den er veldig bra! Dessuten er det sann historie og det blir vel som oftast bra eller?

Speenande.
I dag fann eg forresten ut at eg virkelig ikkje har hell innen kortspill. Åh herrejesus. Er det muulig å ligge så langt nede gjennom sikkert 5 runda med det samme kortspillet!? Det blei tilogmed funne opp eit nytt uttrykk! "Nei, no er eg nede på Helene's rangstige".
Og når eg ENDELIG kom på den super gode nest siste plassen, så blei eg så glad at eg heiv hodet mitt bakover og var nokken få krefter fra å knuse heile "suvenir" skapet! Dessuten skreik eg YES i det det skjedde! Skal det være mulig? Jaja .. blei litt leeing der.

I kveld er det Frustrerte Fruer! Eg gleda meg... men så e det alltid så kjipt når det e slutt. Eg hadde hatt lyst til å møte personen som har funne opp serien, for den personen må vel være jævlig genial?
No i det siste har det regna som berre søren ute! Det irritera meg skikkelig. Eg veit ikkje kor mange paraplya eg har knekt i det siste? Vertfall 5. Så, ka skal eg gjør i morra? Faen.
Eg trur eg skal ringe å klage på paraplyane - for er det ikkje sånn at dei sender en heil pakke paraplya for å unnskylde seg? Hmm.. smart i så fall.
Eg har så sjukt lyst på varmt vêr no. Kunne godt tenke meg å vert i syden no & berre ligge på stranda og bli brun. Eg vil ikkje vere bleik lenger!

Så, derfor vil eg til Australia i sommer, på språkreise. TENK så brun eg blir då! (Det er jo selføølgelig ikkje berre det eg tenker på.. ) Men uansett, eg må dra dit, eg må. Eg las nettopp på db at det hadde vert 3 haiangrep på to daga i Australia? Hjeelp... men, eg har hørt at fleire blir drept av støvsugara enn av haia, så eg tar sjangsen!

Uff .. eg veit ikkje kor mange ganga eg har hatt det marerittet der om natta altså! Haia må være det styggaste & skumlaste dyret eg veit om. Gir meg rett & slett frysninga ... æsj!

Eg savna plutselig Malta .. sjøl om det ikkje var nokke drømmeplass så var det i vertfall varmt!

Min bestevenn!
Hadefint!

4 kommentarer:

Linn Therese sa...

ÅÅÅ! Helene, det bilde var dritfint. Sann har eg alltid drømt om å gjere! Ser faen ikkje ut til at eg får det noken gang. Eg hata at eg aldri får reise. Du får alltid. Kos deg i Australia. Du kjem til å reise dit, og eg kjem kanskje til å bli sjuk av misunning. Du er så heldig. Eg vil og fere til alle plassa i verden.

Guro sa...

"Meg og min venn Delfinen" ?

Anonym sa...

Bra kommentar ang. kortspillet, no lo eg litt:D

Helene sa...

Linn: HAHA, takk du! Håpa virkelig eg drar dit ja :)

Guro: Jess :-D

Katrine: Haha x-D At det skal være mulig.