No skal det bli muskla!

Eg er trøtt, men eg gidde ikkje å legge meg. Det er så kjedelig å gå på badet, det er det faktisk.
Men uansett, eg tar meg tida til et lite blogginnlegg. (Eg elska å bruke feit skrift, men eg veit ikkje grunnen til det)

Uansett, det her har vært en skikkelig trenings dag! Først hadde vi 2 tima YOGA i gymtimen. Herreguud det var deilig. Og eg som trudde det var kjedelig! Det var faktisk sånn at eg kunne ha vurdert å begynne på det, og dessuten klarte eg å "stå" på hodet for første gang. Den øvelsen skal eg fortsette med å gjer kver dag. Ka var det det hjalp for igjen? Energi?

Samma det.
Når skulen var ferdig fór ein heeil gjeng med jente bort på spenst (og eg var en av dei..)
Vi var sikkert sånn 7-8 stk, og det blei egentlig ganske teit når vi kom på rekke inn mot skranken. Det gjekk vertfall fint & alle fikk trent ganske så godt vil eg tru. Eg kjenner det i allefall enda! 

For ikkje sånn super lenge sida var Linn på besøk, og det var koselig. Vi satt leenge å berre prata vi & så spiste vi pepperkake. Tok noken jævlige bilde òg, sånne bilde man (nesten) får nedsatt sjølvtillit for. Dessuten var det ikkje lett å holde spyttet inne når Linn med si vakre stemme skulle nynne inn eventuelle japanske sanga på iphonen. 
Vi fikk i allefall oppleve noken sjarmerande japanske/kinesiske sangara som var eh .. litt spesielle!

Bilde må til :
(Har ikkje fått det inn enda, men det kjem .. )

Ja, og så har eg funne ut at ditta skal til etter trening:


Mangosurprise! Det skal eg søren meg lage .. 
No venta eg i spenning på Linn sitt blogginnlegg som eg vil tru er .. 10m lengre enn mitt. 

4 kommentarer:

Linn Therese sa...

LOL xD Haha, såå masse lengre? Haha, moro du. Eg gler meg til du skal lage mangosurprise til, ja, nettopp meg ein gang. Det stå på haudet greiene gir energi ja, og det er faktsik viktig å vite. Da veit du kva slags øvelse du skal ta i forskjellige situasjona. Jau, synging var gøy, aldeles. Sjarmerande sangar er no di mening, ikkje mi. Det var no så fælt atte. Var det noke meir du skreiv eg burde kommentere? Huska ikkje, ditta får ver.

Helene sa...

.. og en gang kommer du og til å stå opp ned! Du klarte berre ikkje å konsentrere deg når dissa deilige mennene såg på deg. Og det forstår eg jo!

Linn Therese sa...

Haha. Dei var ikkje deilige, nei, men eg trur dei synst det om meg. Med stor sannsynlighet gjord dei vel det :P

Helene sa...

Ja, du kan vel sei det på den måten og ! :)