Wow, et blogginnlegg!

Shiit, eg har ikkje skreve på ka .. 5729853 daga? Men okei, det er faktisk veldig kjedelig å skrive blogg! Vertfall når ingenting spennande skjer .. Eg foretrekker heller å lese andre sine blogga.

Uansett, i dag mista eg min 3 tannlege time! Ikkje at eg gjorde det sjøl altså. Så no er eg forbanna(!) Reten og sleten.Nei okeidå, eg tulla .. eg er ufattelig glad egentlig. Det er vel mest pgr. av at eg veit eg skal bore at eg grua meg som et helsikke. Eg gikk i det minste glipp av en heil halvtime med engelsk, så nokke positivt førte det jo med seg.

No har eg nettopp sett Top Model, eller nesten nettopp vertfall. Og ja, fy faen. Ka feila dei? Dei krangla virkelig for kver minste ting. Og det er kver minste ting! Men eg hadde blitt like sint som nokken av dei jentene blir altså, for ja, veit du ka. 

Linn syns Tyra er rar, men eg seier faktisk det motsatte; Tyra er kul! Nei, ho e ikkje forbilde mitt av den grunn altså. Og eg blir faktisk flau av og til... men herregud så god sjølvtillit den dama har altså! Så er ho jo pen òg då. 


Deilig, hæ? 
Ganske så tragisk å søke på Tyra Banks på google altså, det må eg sei. Men eg orka ikkje et blogginnlegg uten bilde! Og siden eg ikkje har nokke bilde eg har en skikkelig trang for å vise fram, så blei ditta løsningen.

Uansett, så syns eg det er veldig, veldig trist at ferien er over. Det er egentlig litt forferdelig! Men så er det ikkje sånn super lenge til vinterferie, og ikkje til påskeferie heller .. etter det er det berre en litt for lang skuletid, og SÅ kjem sommerferien.. igjen.
Berre etter dinna dumme n&m prøva, såå skal eg masse meir opp i Bjørkelia. Gjett om!
Uansett, eg har fått meg en ny "drøm":

Ingen kommentarer: