Midomi & Shazam

Eg fann nettopp ett ut av eit helt utrulig genialt gratis program til iphone. Herregud, eg har faktisk trengt det lenge! Midomi.Kor mange ganga har ikkje gått å nynna på en sang, men ikkje hatt peeiling på kass sang det er. Eller, eg har hørt en sang på radioen eg vil laste ned men fikk f.ex ikkje med meg navnet på den.
Jess, det løse alt det faktisk. Berre å enten spille inn litt av sangen, nynne litt av sangen, skrive nokke av sangen osv .. så popper det opp kass sang det er. Genialt. 
Sikkert folk som har hørt om det før, men uansett, eg er fornøgd med den nedlastninga!


For nokken minutt sida trudde eg faktisk at det var helg. Men det føles skikkelig sånn egentlig. Veldig deilig å ikkje ha nokke som helst å gjer, faktisk. Einaste som er kjipt er at når eg endelig ikkje har nokke ting å gjer, så forsvinner snøen. Men okei.

Faen! Vi har spansk lekse.. det hadde eg glømt. Men nei, eg orka ikkje å gjer den no. Må ha litt fri. Criminal Minds begynner faktisk igjen, og det har eg tenkt å sjå. Det er ikkje gale.
Kanskje litt teit å begynne å sjå det, siden Prison Break (som eg forhåpentligvis en gang skal kunne følge med på fra tv'en) går akkurat då. Men, det er 0 problem for meg å kutte ut Criminal Minds for det.

Eg har vurdera forresten å begynne på spenst! Det virka kjekt, meen... vi får sjå.
!Adiós!

3 kommentarer:

Linn Therese sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Vurdera du det? Tøft. Visst alle skal, sann som det virka som, så vil såklart eg og! Veit du ken so skrive eller? Eg trur kanskje du anar, eg har jo slik ein særegen måte å skrive på, føler eg. Det programmet virka rått da! Da veit eg ken eg skal spør om sann ting neste gang eg lure:):D iPhone'en din er drit kul, og eg trur iPhona generelt er det og. Eg ønska meg det, jaffal om noken år. Min neste mobil blir ein iPhone. Og eg trenge jo ny snart, eller kva? Nei off, ditta blei nesten eit heilt blogg innlegg jo..:P Hahah, god natt<3

-Teddy.

Helene sa...

Og vi gjorde det :-D
Ja, eg skjønar godt kven det er Linn!
Men, ja, berre kom å spør meg, så skal du få synge innpå sjøl du;)

Og eg er GLAD for at du vil ha iphone som din neste mobil! For, du kan ikkje få bedre - syns eg :)