iPublish, blogspot, blogg.no?

Nei NO, måtte eg prøve å skrive et blogginnlegg. Uansett, eg syns blogspot er veldig kjedelig. Eg vil ha ipublish, det vil eg. Så derfor tok eg å lagde meg det, men herregud så treigt det gikk? Det kan virkelig ikkje gå så treigt til vanlig .. dessuten virka det veldig uproffesjonelt. (Ikkje at eg er så sjukt pro då, men.)

Sjekk då, det såg skikkelig rart & kjedelig ut, ikkje sant? Eg føle eg kom meg innpå feil ipublish, men det kan vel ikkje gå ann.

Dårlig bilde.. men såg booring ut uansett.

Kafaen, Linn sendte meg nettopp link til to sjuke blogga. Sånn pro ana folk. Eg veit ikkje helt ka eg skal tenke eg?
Den eine bloggen var vertfall seriøs, og den var vertfall pro-ana. Men ho andre? Ho saut no ganske jævlig & det virka jammen som om ho ville ha anorexia. Jaokei, det er vel ikkje lett .. men, lage blogg om det? Kor går grensa?

Eg har forresten ikkje gjort en dritt lekse i dag.. faen, og eg har masse å gjer! Men eg gidder ikkje, gleda meg allerede til helga. Den skal det bli nokke ut av (!!). Vi har allerede begynt å planlegge. Huhu.

JA; FORRESTEN! I dag har SYNNØVE bursdag. Ho er faen meg 17 år! Føle at ho nettopp blei 16.. tida går fort altså!


Fikk forresten prøve meg litt som "journalist" i dag .. vertfall litt. Skal skrive avisartikkel om en lastebil som har kollidert - og den inneholdt jammen meg radioaktiv stråling! Mystisk... herregud, den kommer til å bli døds dårlig! Trur ikkje eg skal satse på journalist yrket altså, sjøl om det faktisk er litt kult.
Eg & Malene tok den quiz'en på viten hundre ganga! Ho var vertfall heelt gira på at vi MÅTTE få 100 poeng. Men, det var faktisk utrulig artig! Maxen vår blei 95 då, så det var absolutt ikkje langt i fra! Stressande var det ja, men kjeekt!
I kveld er det 24, jihu. !CHÁO!

Ingen kommentarer: