ME WANT


Eeeh, finfinfin! Eg elska nye ting, vertfall sånn som det her. No har eg såtte å sett heile filmen om den, og veit du ka .. det er så masse bra at, ja. Eg vil ha alt det nye systemet óg... også den nye trykkeflata - genialt.

Men, en ting .. koffor i heelsikke valgte dei å ha svart tastatur!? Det funka ikkje .. menokei. Fin uansett.

Eg har forresten sett 6 episoda South Park + to som blei spilt i klasserommet! Eg syns det er super morsomt! Vertfall mange av episodane. Men eg gidde ikkje kjøpe det når det funka like fint å sjå det på dataen altså.
Eg syns det er en søt gjeng.


Forresten, visste dokke at 25 persona dør kvert år av å få en champagnekork i hodet?! Haha, faen... skal det være mulig eller?
Uansett, sånne tema er det rundt middagsbordet når vi har Raymond på besøk. Det er kjekt då, og spesielt for pappa. Endelig har han nokken å snakke med om alle slags rare og uinteressange ting. Ellers blir han berre mast på om at, no, kan vi godt snakke om nokke anna.

Men sånn egentlig, så syns eg ikkje det var så gale å vite at nokken faktisk dør av en så dum ting.

I dag har eg dessuten hatt en liten photoshoot med Tinus. Han er fin då, og fotogen er han òg! Eg trur eg legge ut nokken bilde i morra .. det gidder eg ikkje no.

I morra er det skule og det er skikkelig kjipt. Ser allerede fram til neste helg, drit lei skule.

God natt & hadebra!
Sånn btw; eg har fått meg løgndetektor!
Og nei, eg veit ikkje om den funka ...

Ingen kommentarer: