Eg er ikkje flink

Eg hadde faktisk tenkt å ha helt den motsatte overskrifta, rett og slett ; eg er flink. Men no trur eg ikkje det lenger. Eg har no stått i vertfall over 2 tima og jobba med ei helsikkes iskake! Fyfaen, eg som trudde det skulle bli lett... det var rett & slett hardt arbeid! (Tok igjen for den ikkje så vellykka gym-timen i dag).
Nei, men seriøst, kaka såg drit ekkel ut... og den skal liksom serverast til mamma i morra (jee, bursdag). Ikkje at ho bryr seg så masse om den smaka dritt eller ikkje, men EG gjer. Eg skal legge ut bilde av den i morra, kan jo hende den ser bedre ut når den har forma seg litt i fryseren.

Skulen har egentlig vert ganske artig no i det siste. Vi har vertfall tatt masse bilder & filma en del! Det er kjekt, vertfall viss det blir nåke bra ut av det.
Eg & Sunniva tok ganske så mange bilder med macbooken til Malene i dag, og gjett om eg bygde magemuskla! Sunniva fikk nesten ikkje puste en gang, så slik kan det gå.

Sunniva er så sinnsjukt deilig! HJERTEHJERTE.

Og, ja.. eg som tenkte eg skulle skrive en del, meen PLUTSELIG har eg glømt alt eg ville skrive.

No er eg uansett pisse sur fordi eg ikkje får lasta opp en video her.. eg blir irritert! Får laste dei opp på fjesbokji då. Faen.

2 kommentarer:

Linn Therese sa...

Haha, Sunniva var deilig ja. Eg lo. Meen, den filmen.. No sitter eg vaken berre for å få med meg den når den kjem i facebook. Veit no ikkje kva film det er da men..:P

Helene sa...

Det er ho alltid ;-)