Kreative

Overraskande nok var eg & Malene ganske så glade (faktisk) for at vår kjære Ilja og Nicolai var vekke i dag. For då flytta Malene bort til meg, og plutselig blei timane veldig kreative. Vi tegna, filma, dikta & rimte. 

Siden eg egentlig ikkje gidder å skrive nokke i dag, så kan eg jo skrive inn dei fine rima vi skreiv.

Helene og Malene de pene skulle ut en kveld, men var sene. De hadde migrene og hadde grene. Malene holdt bacardiENE og Helene hadde smirnoffENE. På byen møtte de Lene som danset på en scene. Da måtte Malene lene seg på Helene siden Helene hadde sprukket en blodåresene.

Slangen Sindre slikket salamanderen Sunniva. Sindre stønnet, Sunniva skreik som sin søster Siri. Så sa Sindre: Sunniva, så sexy skritt!
Så sa Sunniva: Sånn... slutt, sliten. Sindre skreik som sin sjelevenn, sint som strutsen. Slik strupte Sindre Sunniva sin strupe seint som søren. Sunniva sleva skikkelig stygt. Sindre syns Sunniva sitt slev smakte surt som salt. Sleipe Sindre sovna søtt. Sunniva stinka. Sindre sprang så Sindre sølte sprit. Spriten steig sørover.

Kari klatra av kannibalen. Alle klappa. Anneling kasta appelsiner.

Malene moste middagen mens mora maste.

Eg GIKK forresten heim igjen i dag .. wow. Linn fulgte meg ganske langt. Ho er snill (og sjukt lett å overtale)

4 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha, nice :D du ga meg eit lite smilerom i den fortvilande mattelesinga... takk :D

Helene sa...

Haha, ingenting å takke for :D

Linn Therese sa...

Eg er lett å overtale.. :-*
Men du fekk meg dessverre ikkje så langt som du skulle ønske^^
GAGAAAH xD :P

Helene sa...

Eg hadde lett fått deg dit ;-)