Hello there

  1. Eg irritera meg over masse, som f.ex at eg må skrive heile mailadressa mi kver gang eg skal logge inn her.
  2. Eg lasta nettopp ned "Discovery Channel" for 2 gang.
  3. Eg hata agurk.
  4. Eg vil mest av alt prøve kiting, men det kommer aldri til å skje.
  5. Eg laster sikkert ned minst 2 nye ting til iphonen kver dag. Det skal eg slutte med, eller kanskje ikkje. 
  6. Eg har ikkje mista melketenna mine, heller ikkje dei 10 andre tenna eg burde ha mista ..
  7. Eg skal dermed få to falske tenner, jippi.
  8. Eg var kjempe god til å spare penga før, no har eg mista den egenskapen.
  9. Eg har blitt hekta på å skrive 3D(?)-bokstava.
  10. Eg syns det er sinnsjukt morsomt når folk detter.
  11. Eg vil reise masse meir enn det eg gjer. Prioriteringa mine er Australia, USA; altså California, Florida, og Hawaii. Såklart Afrika óg. 
  12. Eg håper synet mitt blir - 0,5 dårligare.
  13. Eg elsker pannekaker, men eg spiser det aldri.
  14. Eg elska å lage film, men eg gjør det aldri.
  15. Eg pleier å få feberfantasi når eg har feber. 
  16. Eg hater nynorsk tekst på tv.
  17. Eg har vunne 500 kr på flaxlodd. Då følte eg meg rik.
  18. Eg brukte dei 500 kr på ei kattebok... kafaen?
  19. Eg har lyst å finne på meir, altså spesielle ting. Dvs, hoppe i fallskjerm, surfe, klatre, strikkhopp osv.
  20. Eg kan høre på sanga eg syns er sinnsjukt fine alt for mange ganga. Då hata eg dei til slutt.
  21. Eg hater windows til tider.
  22. Eg vil ha en stil, men eg gidder ikkje. 
  23. Eg såg nettopp den her videoen, og eg syns det var morsomt.
  24. Eg elsker tivoli!
  25. Eg syns alt for mange guttenavn er fine.
Ja, så tok eg å skreiv den her allikavell .. hadde egentlig ikkje tenkt å gjere det siden eg aldri pleier å klare det. Men no er eg sjuk & har absolutt ingenting å gjer. Eg skulle ønske eg var engelsk forresten, og hadde "british accent".
Chao!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åååh, det var kjekt å lese! <3

Helene sa...

Neimen så kjekt då :*

Guro sa...

Eg elska nr 18!

Dessuten syns eg at vi skal lage film igjen en dag...

Helene sa...

Haha!

Ja, det syns eg så absolutt vi skal gjere !:)

Anonym sa...

ja, flaten.. den nr 1 har eg og alltid irritert meg over!! hehe ;P