Fredag den 13

Eg har tatt bussen heim, er kald og buksa mi er våt etter rugby'en i gymen. (HAHA.. våt av snø altså) Eg gleda meg sinnsjukt til å komme inn siden det er så ufattelig kaldt. Eg går mot døra og har en stor trangt til å gå på do i tillegg (nåke man alltid må når man nerma seg døra?). Døra er låst. HELVETTE! 
Eg har på meg "ny" jakke som eg såklart ikkje har nøkkelen min i .. eg ringer på. FAEN!! Mamma er på jobb.
Eg gjer meg klar til å sitte ute i 2 timer, siden leigebuaren heller ikkje er heime. Eg har ikkje gratisk internett på iphonen før 5, så der forsvant det tidsfordrivet.
Så opner døra seg og mamma kjem ut. Ho fikk fri i dag.
- Er det berre eg som har flaks fredag den 13?

No sitter eg å vurdera å sjå Schindlers liste på tv2 zebra. Den har tross alt fått 6'er! Men den er søren meg svart kvitt - og nei .. det trur eg ikkje eg gidder!

I dag hadde vi rugby i gym'en, og det var faktisk skikkelig kjekt! Sjøl om nokken tok det meir alvorlig enn andre, så var det berre morsomt. Vi kunne vertfall ikkje gå fra leiken uten at en blei skada. 

Bloggen min er så ufattelig kjedelig at eg spyr! Eg orka ikkje å finne på meir å skrive om. No vil eg berre pakke meg litt meir inn i dyna & fortsette å sjå på senkveld.
Mariann Thomassen er forresten ganske så tøff.

4 kommentarer:

Linn Therese sa...

Slutt å kødd. Din blogg er gøy. Du er minst like gøy du da:)

Eg likar forresten ikkje at du lyger. Fks skreiv du at du var våt i buksa av snø..Eg er ikkje heilt dum veit du;P Like greit å fortelle kvifor du faktisk var våt i buksa. Det hadde vore enda morosamare;D

Visste du det?: Eg har tatt Mariann i handa eg, og det var jævlig flaut. Du skulle visst kva eg sa til ho...Spør ein dag visst du lurer:)

Helene sa...

Hah, jo.. kanskje eg burde fortalt sannheten. Men, eg sprer ikkje ut personlige ting her på internett. Har du ikkje lært det av mor di?

Unknown sa...

Eg kan ikkje tru det eg ser..
Leika du deg i snøen med tøyskoa på?

Helene sa...

Haha.. eg får overraske med å sei at eg faktisk hadde reebok skoa:-D Eg har no såppas vet Monica!