"Halla. Hva sker?" Internt.

Herregud, no er eg heime igjen i kjedelige Førde. Etter å ha vert i hemsedal i 6 daga har eg innsett enda meir kor kjedelig det er her heime .. som overskrifta til Malene seie; hjemme bra, borte best. Helt sant.
Eg & Malene hadde først planlagt å dra heim Onsdag .. men neida, vi klarte ikkje å forlate plassen så vi bestemte oss for å vere der til Fredag. Når fredag kom var det ikkje langt ifra at vi blei der til Søndag! Det var så jævlig kjekt & koselig. Det må vere den mest innholdsrike ferien eg nokken gang har hatt, for ka er det vel vi ikkje har gjort der oppe?

Faen, akkurat no angra eg på at vi ikkje blei der til Søndag! Vi hadde masse meir å finne på, og vi hadde aldri mangel på nokke å snakke om. Det var seriøst problem for oss å bestemme oss for å sove om kveldane.. sjøl om vi en dag hadde plana om å stå opp kl 7? Endte opp halv 9 men ..

Sjøl om begge to følte seg helt jævlige, mildt sagt, så kunne vi gjerne være der lenger. Blir rart å ikkje høre svensk & dansk kver einaste dag.
No skal eg, om ikkje alt for lenge, legge ut en del bilder på facebook. Fy FAEN, eg har tatt over 700 bilder! I tillegg til film då... "Sweet chicks lager film".

Det skulle vert internett der oppe, for no gidder eg ikkje skrive alt vi har gjort. Kanskje Malene tar på seg den jobben? Ikkje veit eg. No sitter eg vertfall å hører på en merkelig sang som kun Malene kommer til å skjønne koffor eg hører på.
Danko Jones - First Date. Hahaha.
Chao!

2 kommentarer:

Anonym sa...

"Sweet chicks lager film" hahahahaha xD
for en morro ferie! fy faen :-D

eg kan ta på meg den jobben altså! :D

haha, den sangen jaa! no høre eg og på den! minne!

Helene sa...

Hahahaha, genialt x) Fyfaen så flaut.

Den sangen kommer til å minne meg om dinna turen for alltid :-p Men det gjør absolutt ingenting!