Politikk for første gang

No sitter eg med samfunnsfag boka & ser på tabloid. Eg trudde aldri eg skulle sei det, samfunsfag og politikk? Ka skjer?Nei men uansett, eg har bestemt meg for å sette meg meir inn i politikk. Eg tenkte at viss eg begynner å forstå litt meir av det, vil eg bli litt meir engasjert. Det håpa eg vertfall.
Eg har i tillegg lært meg meir om SP, som eg faktisk av en eller anna grunn stemte på i "klassevalget". Og neida, det var ikkje så dumt valg det egentlig.. hadde stemt det igjen om vi skulle. Sjøl om det første Synnøve skreik ut når eg sa at eg hadde stemt SP var "BONDEPARTIET?".


Syns ho er søt eg, og det er viktig at dei er søte. Ikkje sånn sjøl gode som Siv Jensen (eg er litt stolt over at eg faktisk veit skikkelig kem ho er no..) Dessuten, Eirik står for SP!

I dag var vi forresten på tæætor som Sirianne så fint kalla det. Og var det nokken som ikkje syns "Kalle" var søt? Herregud, dådyrauge!

Han skal faktisk spille mot Pia Tjelta. Eg visste at eg hadde sett han før! Så, når han en gang blir vist på kinoen i Førde eller han en dag blir "kjendt". Så kan vi vere så heldige å sei:
- Vi har no sett rumpa hans, så!

Dessuten hata eg når program er oppned! Altså, at du driver å leser riktig vei.. og så plutselig snur dei sidene sånn at du må snu heile bladet & i tillegg bla sidene feil vei. Det har eg aldri skjønt vitsen med, og det irritera meg .. æsj.

Eg har forresten lest et av verdens styggaste nynorskord i følge meg: RAUDEKROSSEN! Ka i helvette? Raudekrossen!? Skal det liksom vere Rødekors? Nei herregud, no går overdrivinga av nynorsken litt for langt .. syns no eg då. Eg skjønte vel egentlig ikkje ka dei meinte først.