Utfordring fra Malene

UTFORDRING:

1.Gå til Mine Bilder/mapper
2.Velg den 6. mappen
3.Finn det 6. bildet
4.Sett bildet på bloggen og skriv litt om det
5.Inviter 6 nye og link til dem. Gi dem beskjed om utfordringen

Eg blei utfordra av http://www.malenenu.blogg.no/
Og har utfordra; Sunniva, Monica, Guro, Anders og Mari. Jees, eg mangla en.

Haha, jaja Sunniva .. så var det du som var så heldig og var på bildet ! Eh, og så skal eg forklare om det?
Jo, det var den tida då det var sinnsjukt "populært" å lage filma. Så vi laga den deiligaste filmen dokke nokken gang kan tenke dokke. Meg, Sunniva & Oda. Dansa til "I'm sexy, I'm cute" osv .. Her forestilte Sunniva ett eller anna rart, dinosaur elns?
Det var vertfall jævlig morsomt .. og det er ENDA morsomare å sjå på no! Det er nesten så eg skulle lagt ut filmen, men vettu ka, det blir å gå litt for langt. Kåtare småunga skal du leite lenge etter.

1 kommentar:

Guro sa...

HAHAHAHaHAHHAHAHAHAHAHAHHAH!
SUNNIVA, HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA
AHAHHAHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAH