So easily led

Eg hata at det ikkje funka for meg å legge ut videoa.. verken på blogspot eller blogg. F.ex animasjonsfilmen til meg og Malene, eller sånn egentlig alle filmane fra Hemsedal. Film fra skulen, når vi var hos Kari Anne osv. Føler ikkje helt for å legge det ut på facebook, så derfor blir dei gjømt på dataen & det suger!

Uansett, eg har en følelse av at det alltid er Sunniva som får meg hekta på en sang? Eg veit ikkje, men det er ho den her gangen og!
Og gjett kass?



Eg vil begynne å gå til skulen, det har eg kjempe lyst til. Men, eg har virkelig ikkje tid! Tenk så koselig å gå.. hm, eg skal prøve det en dag eg legger meg tidlig. Uansett, eg har jogga i dag òg, men dinna gangen med Synnøve. Vi snakka seriøst heile veien & det vil eg sei er jævlig bra. For vi jogga faktisk helt fra vie og rundt der med coop, vidare til hafstad, over brua, og opp til Vie igjen. Faen, eg suge til å forklare. Men poenget er; vi jogga laaangt (syns eg) men snakka heile veien. Klapp på skuldra.

NO er det.. brothers and sisters ja? Ja, det er det. Fikk faen ikkje sett Paradise episoden fra igår i dag, nokke som fører til at eg har 2 episoda i morra. Kozy.

1 kommentar:

Anonym sa...

Faen til joggegala du er:P
Det var forresten ei fin forklaring, hello, det var jo lett forstårlig. Du er joggeflink også.