Gomler aspartam, jammi.

Akkurat no sitter eg og spiser "ta ansvar" drops og hører på Genesis. Den har eg nemlig blitt litt hekta på. På en måte lika eg å vere hekta på en sang, men på en måte ikkje. Eg veit at om ikkje så alt for lenge orka eg ikkje høre på den meir ... men eg håpa at det ikkje det skjer.

I dag var vi på sjukepleier/ingeniør utdannings skulen eller ka søren man kalla den. Det var litt kjekt, vertfall når vi fikk sjå ka sjukepleiarane gjer. Å høre om ingeniør var døds kjedelig. Eg skjønte ikkje vitsen med nokke av det dei gjor? Sikkert viktig, men uansett.
Håvard fikk vertfall sette inn en veneflon ei fake hand .. fyfaen til den handa blødde etter alle dei stikka. Mm, deilig. Tvila på Sunniva likte seg så godt der oppe!

EEH.. faen, sjå ka eg fant! Lure på ka han gjer når han er skitten på høgre handa og må klø seg i auget.

3 kommentarer:

Anonym sa...

HELENEE! koffer legger du ut sånne stygge ting?
Nei, eg likte meg ikkje der!
Og du, snakka vi Justice - Genesis? DU ER BLITT SÅ FLINK <3

Helene sa...

Haha, por que? PORQUE!:)
Det gjer vi så absolutt! Og eg veit at eg er blitt flink, mest takka være deg!:D

Anonym sa...

Eg fekk ikkje sjå blod!:(
Heh, stakkars deg med handa:S