Miljøvennlig

I dag var Earth Hour, ja. Og eg var jammen meg med! Skrudde av alle lysa i huset osv .. Vedda på at Førde ikkje var meldt på det greiene uansett? Men det driter vi i, støtta miljøet veit du. Applaus for meg!


I kveld såg vi Standard Operating Procedure òg. Den var veldig bra, sjøl om den var ekkel. Ikkje sånn skrekkfilm ekkel, men ekkel.
Sjøl om eg ikkje skjønte alt heile tida, så.. var den bra.


Faen og, i kveld skal vi skru klokka en time fram. Koselig at det er sommertid, men uansett. Mista en heil time med helg! Ikkje bra, ikkje bra.
Forresten, eg skriver sånn 2 linjer om kver ting.. det suger. Blogginnlegga laga ikkje nokke meining i det heile tatt!
Så, no har eg forresten ikkje meir å skrive om, derfor avslutta eg.
Hadefint.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Eg såg att alle lysa var skrudde av oppe hos deg :) Og eg syns det er veldig bra. Vi gjorde det og, i ein heil time overtid faktisk. Der vi hadde stearinlys og spilte kort.
All straum var av, og eg syns man burde ha sånn oftare!!

Helene sa...

Hæ, såg du det ?:o
Så bra :D