For relaxing times, make it Suntory time

Det var nesten sånn at eg ikkje ville skrive et nytt innlegg pgr av det forrige .. æsj, det hørtes klissete ut. Men uansett.

Eg øver naturfag .. eller, øver & øver. Skal sjå på dei stygge animasjonane nuh. Eg hata stemmene, spesielt fordi dei går så sinnsjukt seeeint! Får forresten ingenting ut av dei uansett. Eg hata at det ikkje er ferie, og eg ser så ufattelig fram til helg. Det blir fantàstico, rett & slett.

I går var eg forresten så sint pgr av naturfag at eg ødela skriveblokka mi. Eg angra ikkje. Det var skikkelig deilig å berre lage et digert hol gjennom heile greia.. med en penn! Det er ganske bra gjort?

Eg vil sjå sånn ut :


Det her er verfall en bedre drøm enn Lars Tangen sin drøm omå få møte Christina Aguilera.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ååhw! for relaxing times, make it Suntory time <333333
han har sexy stemme!

Helene sa...

Jaa, det har han absolutt :D