Skule

No går det i film-melding hos alle i klassen. Faen, alle er så flinke. Jonas har skreve sånn sikkert 34890422 sider allerede, og det har vel nesten alle andre og.

Eg har skreve .. 5 ord?

No sitter eg, Linn og Sunniva å skriver blogginnlegg. Både eg og Linn bruker jævlig lang tid på å skrive ett blogginnlegg. MEN, så snur eg meg, og fuck. Sunniva har skreve sånn sikkert ei side! Eg skulle ønske eg og hadde sånn sick masse å skrive om. Men okei.
Eg vedda på ho skriver om en av dei her tinga, berre sånn veldig rask gjetting:

  • Iphone

  • Helge.. eller evt. Jarle.

  • Ett eller anna musikkband, som f.ex: Justice, Band of Horses, Oasis, Radiohead.

  • ^ eller musikksmaken til en av skuespillarane i Mannen som elsket Yngve.

Rein gjetting.

JA; og forresten. I dag har Linn bursdag. Eg har absolutt ikkje tenkt å lage nokken videoblogg, dessverre. Akkurat no driver ho på å skriver et heilt blogginnlegg om sin egen bursdag. Fint det. Koselig.
Uansett, Linn, her er gaven fra meg:

Håper du blei glad.
No eg skrive. Så hadefint.

1 kommentar:

Linn Therese sa...

OMG! Thank you soo much<3
Gleder med STORT til du, Sunniva og Marita skal kle dokke i sexy undertøysbodyer og eg skal sitte som verdas herskar bak i rullestolen. Det må skje! Du lovar!Minste du kan gjere liksom...