Hallao

Mamma : Nei sjå der, ho springer med lommelykt!
Helene   : ... eller kanskje berre med ipod?

No har eg nettopp vert på joggetur, ja joggetur. (Med mamma om du ikkje forstod det.. ) Ho er rar uansett. Ho trur jogging er så enkelt, så begynnelsen tar ho enkelt med høge kneløft og med full sving på armane. Seinare blir det ganske så annerledes egentlig.. "Nei Helene, NO vil eg gå".

Uansett, i dag har eg øvd alt for lite norsk, og eg veit ikkje om eg klarer å øve meir en gang? Har lest gjennom det ca 1.5 ganga men det er fortsatt masse eg ikkje kan. Som f.ex bokstavrim?
Eg brukte faktisk heller tida mi til å sjå Paradise Hotel episoden fra i går.. (Haha, veit) Har allerede en favoritt, sjøl om utvalget av folk var jævlig dårlig. Men ja, favoritten er Mats. Absolutt.

Eg syns det er trist å legge ut et bilde av en gutt i en tv-serie, men.. eg skylda på at eg måtte ha et bilde i ditta innlegget for at det ikkje skulle bli kjedeligare enn det allerede er. Han såg ut som en kanin/hare på det bildet der forresten...

I dag har eg forresten satt mine kjære tankar til Sunniva's wannabeføflekk. Eg har i tillegg funne ut at eg skal tjene en formue på den, håhå. Nøyare forklaring på kordan eg skal tjene meg rik på den, den skal bli hovudrolla i min nye film, der Sunniva såklart står ansvarlig for den nydelige musikken som passa perfekt inn.

No stikker eg å spiser fuglefrø & leser en gang gjennom norsken. Adiós amigos.

Ingen kommentarer: