Why so serious?

Jess, no har eg ikkje skreve blogg på lenge. Kanskje fordi det absolutt aldri skjer nokke i Førde, men okei.

I går såg eg Dark Knight, og eg syns den var ganske så bra egentlig. Eg lika sånne filma, men den hadde såklart ikkje vert nokke bra uten jokeren. Faen, det var det eg satt å gleda meg til gjennom heile filmen, det å få sjå han. Herregud, høres ut som eg er forelska. Men forresten, det er eg jo.

Mmm. Lika måten han tar tunga ut av munnen på òg. Litt sånn T-Bag-Style, men enda bedre.

Ja, men nok om det. Den her veka er egentlig ganske avslappingsveke. Dritt engelsktekst skriving i morra som eg grua meg som faen til + at eg og Beate har news på fredag. Det er alt. På Onsdag er det kanskje skidag til og med. Det blir kjekt.

No er eg helt nødt til å skrive ut masse engelsk fakta, kun for å ha en liten sjangse til å få bedre karakter på engelsken enn sist. Eg veit at det ikkje kommer til å hjelpe så masse, meen, eg føler det er bedre enn ingenting.
Så, hadefint.

Ingen kommentarer: