EG HAR DET SÅ KJEKT

Eg har fri, men kjedar meg. Det er faktisk veldig fint og flott. Om 2 timar skal eg sitte barnevakt, men altså kun for ein halvtime. Sjølv om det er kort tid, burde eg allikavell begynne å øve på spansk.
MEN, i stedet for å øve, gjer eg selfølgelig saker og ting som er meir spennande. Eg har eg blandt anna funne ut at eg har ADHD, eg finner min store kjærlighet om eitt år, i Juli (romantizk zommer altså), eg lignar på Calle i Raskemenn OG at eg bur i Frankrike eller London om 20 år. Det var no gøtt å høyre, at eg ikkje bur i Norge altså.

No har eg laga meg ein køpp kaffi, med ein dråpe fløte i og kokesjokolade attåt såklart!! Det er fint. Eg høyrer i tillegg på Arctic Monkeys, som óg er nokså fint.

Eg syns forresten at filmar som det her er ganske så artig:

Linn Skåber er jo forresten fantastisk.

Nei, men no skal barnevakta slå til! Så, nada spansk gjort hittil, men det får så vere.
Cháo!

5 kommentarer:

Malene sa...

eg har vondt i magemusklane mine! hahahahhahahahhahahhahahahah

Renate sa...

hahahahhaa, eg ler!

Helene sa...

HAHAHA! Fantastisk!

Haha, det er bra Renate, det er bra.

Guro sa...

Åh, eg har ikkje PEILING på kor mange ganga det Nytt PÅ Nytt klippet har fått meg til å vri meg i smerte fordi eg er utslitt i magemusklane. Det er FANTASTISK.

Helene sa...

Haha, eg veit! Fantastisk.