HELLAU

Eg har ein ganske fin katt egentlig, men derimot ikkje så høge pixlar på my numbah1.
Eg veit faktisk ikkje om ein einaste plass i huset han ikkje har vert innom... fint.

Ellers, fekk vi ein gratis brus & pizza på Peppes i dag!! Men veit du kva, det fortente vi. Dei klarte faktisk å gløyme oss heile to(!!) gongar. Så det skulle berre mangle. Pizzaen passa riktig så flott attåt Prison Break på lilletv'en, og når den i tillegg var gratis naut vi den i all harmoni. (Jøss, for ei setning... eg slår til!) Mamma har altså bombandert stua oppe med klea mine. Altså, ho har lagt alle klea som har opphaldt seg i klesrommet mitt gjennom 100 år i sofaen.
Eg skal i allefall ha alt det vekke før to fine jenter kjem valsande inn i huset mitt på lørdag. Det skal bli død, pine og skamfullheit. Eg er glad i dei fordi om.

Uansett, no må nesten mi madre, mi padre y yo fortsette Prison Break sjåinga. Det er altså så spaaaanandes!

Kozi........... og hugs å ta ein vandretur innom denne vakre & vene bløggjen. Vi har altså ei utrulig flott målgruppe, berre så du veit det. (9-13.... kva gjer man utan dei?)
Eg er litt, men berre litt, usikker på om eg har sett to meir komfortable personar under vatn før. Eg har null problem med å vere under vatn utan dukkerbriller med nase på altså, nada problémos.

3 kommentarer:

Sunniva sa...

eit ord... LOL. Eg eg har sett det bildet av deg og malli sånn 12345799 gangar og blir like overraska over malli.

Helene sa...

HAHAH. Flott bilde altså.

Malene sa...

slemt!