HALLÅÅÅ, HUN GÅR PÅ LYKKEPILLER, HUN KAN IKKE BLI SINT!!

No har eg såtte lenge og sikla inne på apple.com. Det er fint, og eg elskar at dei oppdaterar produkta sine ofte. En gang skal heile huset mitt vere stappfullt av appleprodukt, ikkje ein einaste elektronisk greie skal vere anna. Fantastisk. TENK, så reint og stilfult det hadde sett ut.
Eg vil forresten ha ein iMac.... no. Mest pga av at det ser så fantastisk ut, men ÓG fordi man får med ein fantastisk mus. Dessverre minus skrolleren som eg MÅ ha. Derfor må eg om ikkje så alt for lenge gå til innkjøp av ein eldre applemus, rett og slett.

Uansett, eg har nada å blogge om. Derfor bloggar eg! (?)
Neida meen.... no sit eg altså her med min kjære vene på fanget. Dvs en fin katt altså, dessverre ikkje noko menneske. Vi har det ganske så fint, mykje på grunn av at han har begynt å lage skikkelig gode lydar når han "søv". Eg gidd ikkje forklare det.

I det siste har eg forresten tatt masse bilder på photobooth!!! er det fjortiz? neeida. Eg tar ikkje trutmunn bilder altså... og heller ikkje fine bilder. Eg har omtrent aldri i heile mitt liv tatt fjortis bilder av meg sjølv. FAKTISK.
Eg skal ikkje BHF heller altså, eg har tatt eit par!! (for sånn ca 43902 år sida). Den setninga her gav meg uansett ein sterk trang til å sjå litt Tina&Bettina på youtube. Tidsfordriv!

Haha, sjekk uttrykket til Bettina på 1.25. Fantastisk. Dessuten vil eg ha lykkepiller, men det har vi jo nok av i huset egentlig.
Eg fann forresten ein Rozerem spray på kjøkkenet her i stad. Altså, det står om den på drugs.com! Jøss. Sovemedisin altså... eg vil prøve, og eg fekk en gang på følelsen av at Sunniva ville teste det ut óg. SÅ, you're welcome! (???)

No skal eg ete, noko eg er fryktelig glad i, pluss at div. kirurgar snart skal stresse på tv-skjermen. Joy and happiness!

2 kommentarer:

Sunniva sa...

HELENE... EG VIL HA SOVEMEDISIN TAKK JA TAKK!!
og eg elskar bloggen din

Helene sa...

DÅ HAR VI EIN DATE!!
Nehei? så snilt sagt! ..og som sant skal seiast; så elskar eg bloggen din óg!