KEKS och JUICE

Ja, så sit eg her... heilt aleine i eit gudsforlatt hus, rett og slett. Det har seg no sånn at eg er 100% aleine i huset for i natt. (....det her burde eg ikkje skrive? er det ikkje sånn?)
Men uansett, det er skummelt. NEIDA, det er det ikkje, no må eg ikkje skremme meg sjølv opp når alt går så fint. Eg har ikkje slått på tv, og heller ikkje musikk, pga. Sunniva sitt gode råd om at nettopp dette ville gjere det skumlare. Eg vil sei det var klokt sagt når eg tenker meg om.

Ellers, har eg og mamma gjort oss ferdige med garderobeprosjektet. Altså, å rydde det. Det var fint, om man ser bort i frå at eg bokstavelig talt er robba for kle no. Eg fikk stapp fulle posar med kle, stygge kle vil eg sei. MEN, om nokon skulle vere interesserte, ja, så selger eg kvart plagg for 5-10 kr. Men eg er jo såppas snill at eg lett hadde gitt dei vekk gratis óg då.

NEI MEN HERREMOSES! Det er jo nytt på nytt. Faen, no må eg skru på tv'en.
Chaó.

2 kommentarer:

Malene sa...

ikkje tv ELLER musikk? du er jo gal! eg hadde lett tatt på tv'en eller musikk. Det første eg gjør som oftast.

du er snill du helene! eg kan godt ta i mot fine og flotte klede frå deg! men dei passa sikkert ikkje uansett :( BUUU

Helene sa...

Det funka faktisk!! :)

Hmm, nei, DET er nok sant! Men du veit, det er ganske så hot å gå med mini t-skjorter sånn at navlen viser.