EG TRUDDE GUNNLAUG VAR EI DAME

Hei bloggen
norsk suger, gym er stygt, tørre hender er teit og førde er trist. alt eg treng er kakao og ein rubiks kube (....eg har ønska meg ein lenge). så dumt at eg ikkje har nokon av delane då.

gjett om oslo blir fint på onsdag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Uansett, her er ein dårlig og intern video om mi amor numero uno nede i vakre Rhodes. + ein fin ting eg gjorde med Malene på slutten der.



Seriøst, eg ba ho danse. Ho ante ingenting. Og sjølv om det som skjer etter min fantastiske plan ser falsk ut, så... er det ikkje falskt. Faen

3 kommentarer:

Malene sa...

Hahaha, du Helene, du helene!! Litt av ein redigeringsmester er du! Flotte tider

(.......sorry, sein kommentering......)

Helene sa...

Og alt dette er pga ein stk flink filmer!!!!!
Flotte tider ja, gjett om.

(.............tilgitt..............)

Malene sa...

Det er sikkert og visst!!

(..........Takk!...........)