STIV JENSEN

Så, dette var altså det eg dreiv på med under norsk tentamen - ikkepedia. Malene óg for den sags skuld. Og Sunniva. Det eg prøver å sei, er at vi hadde ein ganske så fin vakt under tentamenen i dag. Og når eg fann dette bildet, for så å snu skjermen 180 grader vidare til Malene & Sunniva klarte eg ikkje slutte å le. Fantastisk ikkpedia, fantastisk.
Eg siterar ikkpedia: Stiv 'Gudinnen' Jensen ble født i Oslo en vakker solskinnsdag. Hun ble med i NS for å fullføre oppdraget om å frelse Norge fra innvandrere som lever på DIN skatt og Kristin Halvorsens onde oppdrag i å være ond. Ettersom tida gikk, måtte hun henholdsvis drepe alle i NS fordi de stekte pølsene aldri ble skikkelig grillet. Hun hadde da mange catfights med Kristin "jeg-horer-megselv-til-KimJongIll" Halvorsen, hun vant hver eneste gang og avsluttet med ett flygende lugge-kast. Kristin Halvorsen ble så sjalu at hun startet SjalusiensVenner for prostituerte og enslige, svaksynte mødre i bygningsbransjen.

Etter at både negerspøkelset og muslimske terrorister har mistet noe av slagkraften ønsker Siv Jensen nå å satse på å overtale senil demente velgere til å stemme på FrP. Siv Jensen er for tiden LEDER (har vært formann, men vi har tvilt, vi har det, og nå er det endelig vedtatt på landsmøtet at Siv ikke er mann, det var det vi visste).

Fantastisk.

Ingen kommentarer: