ON MY YELLOW TRICYCLE

Kvelden i går var festlig, rett og slett. Altså, jøss, det var mange, mange folk, og alle hadde kledd seg ut! Kor kjekt er ikkje det? Jessica har vert flink altså, og ho var flink i går óg.
Kjolen min stinkar britney parfyme (...eg spraya meg ikkje med den parfymen før eg dro i allefall), håret mitt er 100% øydelagt av alt for store mengder av Malene sin hårspray, og eg har funne x antall skrubbsår på beina mine. Tjohei!
OG NEEEEI - eg mista min fantastiske h&m ring. Eg har ingenting i mot å få den igjen altså, sjølv om den ser ganske så jævlig ut så.. vil eg ha den.

Ellers, har eg ingenting å blogge om. Eg skal snart på musical (JA, musical!!!!), og eg burde egentlig øve historie. Eg har lest gjennom det 2 gongar, men.... ja, historie er absolutt mitt verste fag. Ekstremt uinterresant.
dejligochfrekka.com

Nei, men no må eg nesten vurdere å gjere meg klart for forestilling... så, cháo!

1 kommentar:

Malene sa...

eg har mista min ring og.............